Інтерактивні технології

Кожен учитель мріє і намагається докласти всіх зусиль для того, щоб його учні стали самостійними, цілеспрямованими, працьовитими, наполегливими, комунікативними та відповідальними.

Але що і як краще зробити, щоб зацікавити  дитину процесом навчання, щоб пізнання нового приносило якнайбільше користі та морального задоволення?

Хочу поділитися цікавими методами роботи із учнями 5-6 класів на уроках української мови та літератури.

Інтерактивний метод – «Світлофор»

Форма оцінювання знань і умінь учнів.

Письменники та їх псевдоніми

Знайти відповідність між псевдонімом і справжнім ім'ям письменника.

Відміни іменників
Розподіли іменники за відмінами.

Самостійні частини мови
Розподілити слова відповідно до частин мови (гра-пазл).

Творення прикметників
Розподілити прикметники відповідно до способів творення (гра-пазл).